(Android/iOS) Japanese Dictionary | Mazii fusk för obegränsad resurs
Mar 16, 2022 21:14:03 GMT -6
Post by ductpecanttifirm on Mar 16, 2022 21:14:03 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Japanese Dictionary | Mazii ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Japanese Dictionary | Mazii IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk för obegränsad resurs ▞▞▞
▞▞▞ Japanese Dictionary | Mazii 2022 version ▞▞▞
Mazii har ganska bra handskriftsigenkänning, vilket är ett användbart verktyg för att slå upp kanji.
Hemsk app. Förfrågningar om att visa över andra appar, som jag antog skulle användas för att översätta kana/kanji i andra appar... Verkligen allt det gjorde blockerade åtkomsten till Google Play Store och begränsade mig från att ladda ner andra appar. Nästan allt kräver betald prenumeration för att få tillgång (vilket i sig är bra) så det är inte användbart för alla som letar efter gratisappar för att hjälpa till på sin resa mot att lära sig/förstå japanska. Se bara någon annanstans...
Jag har väntat på plåstret i evigheter, men jag har inte sett det på nästan en månad. Varje gång du använder kanji-funktionen avslutas programmet automatiskt. Jag använder Android 4.1. Hoppas du fixar det snart.
Jättebra app!!! Jag gillar speciellt bildfunktionen. Den är väldigt användbar när du är turist och vill läsa menyer eller skyltar och sånt!
Definitivt är det en användbar app det är en permanent lösning för svårigheter som uppstår i självstudier av japanska språket.
Mycket bra, särskilt uppslag på plats mycket användbart
nhiều quảng cáo
Fungerar inte smidigt
Tack. Funktionen för att spara vokabulär i anteckningsboken och sedan automatiskt skapa flashkort är mycket användbar.
Jag älskar den här appen, tack vare den här appen kan jag kommunicera med mina japanska vänner nu!
Varför kan du inte bara rotera det som z varför använder du det, varför går du inte tillbaka till någons version, bara låt mig veta
Japanese Dictionary | Mazii Εκπαίδευση tehd
Efter att ha kopplat från nätverket kan den här ordboken inte översättas, så utmatningen är inte korrekt. Även om installationen har laddat ner en hel del data. Försöker utvecklaren tvinga användare att köra q.report.
<a href=""></a>
Appen är ganska bra, men måste göra den mer stabil, ångra inte 121k att köpa, hoppas utvecklaren gör appen bättre och mer stabil
Bra app kommer att lära sig att svara tillbaka på japanska några månader från nu.
Japanese Dictionary | Mazii Educación xsd
Mycket användbart med omfattande ordbok och läsmaterial.
Den här appen är fantastisk🤩
Japanese Dictionary | Mazii Εκπαίδευση ouj
Jag gillar det verkligen ; det hjälper mig att lära mig, särskilt att det har avancerade kanji-funktioner som animering för att visa hur det är skrivet.
Allt är fint och bra men vad som hände raderas meningar och medan man söker efter ord kommer inte heller möjliga ord. Kanske har den nya uppdateringen raderat alla funktioner
De japanska exempelmeningarna kan inte läsas, genom att klicka på uttalsknappen kommer det att säga "Detta språk stöds inte".(Andra ordböcker av samma typ kan läsa meningar)
Den här appen har många coola funktioner, tyvärr saknas den grundläggande ordboksfunktionen. Den kan inte hantera ord med flera läsningar. Som ett exempel, om du vill hitta jiko som i olyckshändelser kommer det inte att göra susen genom att skriva i jiko. Den kommer först att visa en homofon följt av 15 ord som innehåller jiko innan den visar 事故. Den behandlar 事故 som om den talas som jiko kotoyue, istället för att de är olika läsningar.
Det finns gratis mock-tester tillgängliga, det är en anständig app för att testa dina kunskaper!!
tiện lợi
Enkelt men ändå väldigt effektivt. Från en nöjd kund 🌸
Japanese Dictionary | Mazii განათლება usad
tra ngữ pháp bị lỗi.ấn vào mẫu này lại ra mẫu khác ios thì k bị
Bị lỗi tại Android 9, lúc nào bật lên cũng tải dữ liệu và cài đặt. Nhờ xem lại giúp mình với. Tack.
Jag njuter verkligen av hjälpen som den här appen ger. Det har gjort det mycket lättare att lära sig Kanji
Användbar app
Den här nya versionen har många problem. För det första blir jag vanligtvis utslängd från appen när jag använder den. Det stod att "oväntat fel". Så irriterande. För det andra tar det längre tid att söka efter ordet än tidigare.För det tredje, jag vet inte om det är rätt eller fel, men i handskrivverktyget finns det mindre förslag. Jag hittar ofta inte ordet jag vill ha. Enligt min åsikt är den här appen väldigt bra och jag älskar den verkligen. Jag ger den gamla versionen för 4 stjärnor men den här nya versionen... Snälla, fixa dessa problem snart. Tack.
Den nya versionen är så buggig, uppdaterad dussintals gånger
Chưa có phiên bản tablet cho 3 sao
Bra app, jag lärde mig grundläggande japanska ord
Jättebra app. Jag älskar det. Har inget att klaga på🥰🥰🥰
Phiên bản mới hao pin quá bác oi. vänligen ge tillbaka den gamla versionen, den nya versionen är tråkig,
bra app för lärande
Har verkligen hjälpt mig att gå vidare genom mina japanska studier. alla borde få detta när de börjar bra för att leta upp ord/meningar som nybörjare.
Den värsta appen någonsin kan inte stödja offlineläsare
Japanese Dictionary | Mazii Læring tjy
lätt att använda och koncis layout
Lätt att använda. Effektivt lärande för alla japanska språkstudenter.
Varför kan jag inte uppgradera mitt vip r-konto
Ja, äntligen fick jag det. Det hjälper mig mycket att översätta japanska. Arogato japansk ordbok.
Japanese Dictionary är riktigt bra applikation ganska perfekt. Jag har bara hittat ett, ganska litet, problem, det använder hepbum-romaniseringssystemet, men när du söker efter ett ord med en sokun efter en så trevlig och fantastisk app gillar jag den här
Jag menar vad mer kan du förvänta dig av en högklassig ordbok? Den används för sitt ändamål och har andra sidoartiklar. Få det bara.