(iOS) TRANSFORMERS: Strijders cheats glitch primogems
Feb 9, 2022 4:32:10 GMT -6
Post by terreadingracap on Feb 9, 2022 4:32:10 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ TRANSFORMERS: Strijders ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TRANSFORMERS: Strijders IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ TRANSFORMERS: Strijders 2022 version ▞▞▞
ทรานฟอร์เมอร์: เครื่องบินรบ แอ็กชัน wxen
weet ik veel om wat te zeggen
deze game heeft echt wat serieuze updates nodig, zoals meer personages, misschien een nieuwe klasse, maar wat echt moet gebeuren, is dat de game spelers niet uit het spel schopt aan het begin van een gevecht, en dat als je de game verlaat spel, je zou niet bij het beginscherm moeten beginnen.
In het begin is het een beetje moeilijk om te navigeren, maar de game is behoorlijk episch, ik ben dol op de graphics en de oudere en nieuwere stijlen van de transformatoren. Ga zo door.
Geweldig spel, mooie graphics, goede gamplay, en genoeg vernieuwing in bots, fantastisch!
Ik win de spellen veel Ik speelde dit toen ik 6 was Ik ben 9 nu dit heeft me zoveel herinneringen terug, bedankt Creator of Transformers Ik heb geen problemen met het spel, maar er is er een als ik een kristal gebruik, het blijft achter. Kun je dat oplossen Alsjeblieft en bedankt
Het is zo leuk ik genoot er van echt en de transformers zijn echt cool😃😃😍😎
TRANSFORMERS: Forged to Fight Δράση ddd
NITRO ZEUS moet in het spel zijn
TRANSFORMERS: Skapt til Kamp Action krff
Dit spel is zeer goed ontwikkeld. Heeft geweldige komische accurate karakters. Erg vermakelijk om te spelen. Ik hou van dit spel. Dat zou jij ook moeten doen.
Er is geen mogelijkheid om personages te kiezen en de gameplay is erg repetitief. Geweldige graphics, maar het level-up-systeem heeft werk nodig.
kunnen jullie kijken wat er mis is, want nadat ik een ronde heb gespeeld, verlaat hij het spel plotseling vanzelf
Ik hou van de gameplay, zelfs ik hou van deze game. Ik kan mijn favoriete Transformer-personages voor ons spelen. Maar één ding, deze game loopt soms vertraging op.
Erg leuk spel
Kabam heeft de elementen uit hun Marvel-wedstrijd van kampioenen genomen en er zoveel meer aan toegevoegd, alleen deze keer in het transformers-universum. Het landschap is absoluut prachtig, de gevechten zijn vloeiend en vol actie. Dit is zonder twijfel een, zo niet, de beste transformers-game die ik op mijn mobiele apparaat heb gespeeld. Ik zou het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een leuk transformers-spel.
TRANSFORMERS: Strijders. 4.5872 · iOS 10.0+ · Games · Trailer. Een oproep aan alle Autobots, Decepticons, Predacons en Maximals! Doe mee met Optimus Prime,
Ik ben een fan van transformatoren. Ik hou van het spel. Maar... In de setting is er niets over graphics.. Ze zullen zich aanpassen aan het apparaat. Ze zijn niet zo goed in mijn apparaat ... En meestal is het heel moeilijk om kristallen te krijgen, maar er komen altijd domme dingen uit ... Ik hou daar niet van ... Het is net als betalen om te winnen .... En laden duurt meer tijd dan mijn speeltijd.... je kunt beter meer bots toevoegen (niet de klassieke blokkerige transformatoren).
ทรานฟอร์เมอร์: เครื่องบินรบ แอ็กชัน wxen
Het is onmogelijk geworden om een 4 ster te krijgen van premium kristallen. Telkens wanneer het kristal stopt bij een personage met 3 of 4 sterren, begint het spel te glitchen en stopt het bij 2 sterren. Ik ben gek op dit systeem, repareer het alstublieft
Ik ben dol op dit spel, maar het krijgt maar drie sterren van mij omdat het zo traag blijft en reageert op je input waardoor je verliest. Het zorgt er ook voor dat mijn bot willekeurige bewegingen maakt, ongeacht mijn input, zelfs als de andere bots geen upgrades of mods van kracht hebben.
zo slecht plot en grafische en speelstijl, maar het is leuk om te spelen
Super leuk spel als je begint kun je niet meer stoppen
Kabam je moet het spel repareren. Deze recensie zal veranderen met de toevoeging van nieuwe inhoud, bijvoorbeeld: act 4, of zelfs oude spotlight-missies terugbrengen als act 3.5. Tot die tijd geef ik je geen geld meer. Dit is een geweldige game, maar er is dit jaar geen andere content geweest dan spotlight-missie na spotlight-missie.
Sinds de laatste update is het erg traag, stotterend en soms vastgelopen of vastgelopen tussen missies. Was prima voor update. Beetje onzin gezien als mensen veel van hun geld en tijd in het spelen steken en worden opgelicht.
Echt, echt leuk en verslavend... goed, soepel vechtsysteem en redelijk lonend bij het voltooien van doelen en missies. Enige probleem (waar de meeste spelers het waarschijnlijk mee eens zijn): we hebben veel meer verschillende Transformers nodig om mee te spelen. Ik zou graag zeer unieke personages zien, zoals Bayverse Sideswipe, Optimus/ Nemesis Prime en Megatron van de laatste ridder (zelfs Quintessa). Ik zou ook graag veel meer fanfavorieten zien, zoals Cliffjumper en Bulkhead... Kom op Kabam, we hebben meer Bots nodig!!
Transformers: The Headmasters
Naast leider van de Manimals is hij kapitein van ruimteschip Axalon en staat hij erom bekend dat hij een geduchte strijder is die zijn vijanden
4 - Transformers: ze zijn gemaakt om te vechten. 5 - Boksster. 6 - Bokshoofd. 7 - Schedelmeisjes ... Dit is nu! Dag strijders, tot we elkaar weer ontmoeten.
zo'n slechtste game, het is een internet- en batterij-drainagegame, de functie van deze game is te slecht, walgen van het installeren van zo'n game, RIP kabam.
TRANSFORMERS: Forged to Fight Δράση ddd
Voordat ik deze game leuk vond, maar de recente updates waren verschrikkelijk en niets lijkt significant, daarom heb ik mijn like verlaagd naar slechts 1 ster. Geen wonder dat deze app niet langer in "editors choice" staat. Zeer slecht in bots-upgrade en de verkoopitems zijn vreselijk duur. Ik zal deze app verwijderen als er geen significante wijzigingen of updates zijn...
Moeilijk te begrijpen wat alles is en doet. Zevenjarige zoon. Enorme transformatoren-fan, zei dat het goed is, maar niet geweldig. Hij stelde de 3 sterren voor.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ik vind dit spel erg leuk omdat het gebaseerd is op strategie en je het perfecte team moet hebben om te vechten een goed ontwikkeld team met een bepaald type kan veel helpen
Open kristallen .... kijk hoe het spel krijst om op een vuilnisbelt te slepen of op wonderbaarlijke wijze de traagheid heeft om één plek voorbij een fatsoenlijke pick te gaan. verwijderd
Vet maar ze moeten de kansen op bots vergrooten
Transformers: 15 krachten die je nog niet wist Megatron had
Ik geef dit spel 5 sterren omdat je zoveel kunt doen in dit spel. Je kunt je favoriete bots bouwen en de verhaalmodus is ook goed. Ik ben een grote fan van transformatoren, mijn favorieten zijn Optimus prime en hommel. Als je een fan bent van transformatoren, dan zal dit spel je niet teleurstellen en het is ook geen spel om te winnen.
Games te traag en traag bij het laden
ik ben de besten
TRANSFORMERS: Skapt til Kamp Action krff
My Lovey : Choose your otome story Περιπέτεια ysw
Super tof
Leuk maar waarom altijd speel munten