(Android) Kick the Buddy huijauskoodi lisää kiteitä
Feb 9, 2022 4:29:03 GMT -6
Post by terreadingracap on Feb 9, 2022 4:29:03 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kick the Buddy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kick the Buddy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Kick the Buddy 2022 version ▞▞▞
Minusta tuntuu niin pahalta kehittäjien puolesta, että ihmiset hyökkäävät jatkuvasti heidän kimppuunsa väittäen, että se ei ole tarkoituksenmukaista ja lisää väkivaltaa, se on sarjakuvamaista, lukuun ottamatta verivaihtoehtoa, siinä ei ole verenvuotoa, ja kun on sen kevyt sarjakuvaverho, se on minulle erittäin stressiä lievittävä stressi. paljon mainoksia, mutta sen lisäksi mahtavaa
Tää kick the kaveri on liian hauska peli. Jos ärsyttää niin mene tähän peliin ja ammu tai lyö sitä tyyppiä😀➡️📳
Hyvä peli mutta se on ärsyttävää kun 5 hetken tosi pitkä mainos👎
Egg Wars Adventure kfsn
Tämä peli mahtava
Tämä peli on hyvä, mutta siellä on niin paljon mainoksia joka kerta kun hän kuolee, lisäys ponnahtaa esiin ja se on 20 sekuntia pitkä
Pelaa Kick the Buddya ilmaiseksi
OMG JOKA TEKI TÄMÄN PELIN. joka kerta kun valitsen aseen AN AD aina kun menen inventaarioon MAINOS. Pelkäsin valita aseen TOTETTA MAINOKSEN takia!!!!!! 😅 KUIN MITÄ VITTUA olin ennen niin koukussa tähän peliin, pelasin sitä vuosia, MUTTA NYT mitä helvettiä sinulle on tullut mieleesi, venäläinen jätkä, olen MYÖS VENÄJÄ, VIHAAN MAINOKSIASI PELISSÄ
Miksi annoin tälle pelille kolme tähteä, johtuu siitä, että: Kaikki on niin kallista ja ilmaiset laitteet ovat erittäin tylsiä, tiedät, että aseita on vaikea ampua, ystäväni ja tee se, jos meillä ei ole Internetiä, voimme silti maksaa niistä asioita ja voisitko tehdä sen verkossa, jotta voimme tappaa kaverin muiden ihmisten kanssa. Ja anna meille satunnaisia tapoja tappaa kaveri. Mutta muuten se on siisti peli☺☺☺
Roskaa.
Pidin tästä pelistä, mutta nyt se on keskinkertainen, jauha, joka on täynnä mainoksia, enkä voi edes pelata peliä nyt. Olen odottanut kauan sen latautumista, mutta se ei vain tapahdu, kuuntele huomautus kehittäjille, korjaa tämä, haluan pelata peliäsi, mutta en voi. Kun korjaat nämä ongelmat, muutan luokitusta, koska se on hyvä peli, sen vain pilasivat mainokset ja se ei lataudu Päivitä peli on täysin rikki, ei leikkiä, se näyttää pongilta ja se on vain valkoinen tausta. Olen poistanut pelin, niin sääli.
Kick the Buddy ஆக்ஷன் eck
todella hauska! Tekisin 5 aloitusta, jos mainoksia olisi paljon vähemmän, muuten se on hauskaa!. (Vinkki: Kytke laitteesi WiFi pois päältä "0"-mainosten näyttämistä varten!!) Näen myös, että monet ihmiset menettävät edistymisensä hetken kuluttua, joten yhdistä vain Google Play -palveluun, niin kaikki tavarasi tallennetaan! sitä ei vieläkään ole tallennettu, siirry Google Playhin ja paina palautussovelluksia asetuksissa ja paina "Kick The Buddy" ja poista se ja asenna se uudelleen, palaa Googleplay:hen ja paina palauta sovelluksen edistyminen ja siinä lukee päivämäärä viimeisestä toistosta.
Pidän tästä pelistä, mutta ongelmana on, että siellä on paljon mainoksia!!!. Joka kerta kun löin kaverin, se tekee niin paljon mainoksia, myös kun minulla oli Tommy-ase, ammuin kaveria paikalla ja sain paljon rahaa. Nyt jos ammun hänet samaan paikkaan, rahat tulevat vain todella hitaasti. Ole hyvä ja korjaa peli.
Mainokset ärsyttävät minua, kun kytken lentokonetilan pois päältä, en voi ostaa edes ainuttakaan tavaraa Jumalan voimissa. Yleensä ostan tornadon ja maanjäristyksen, mikä on loistava yhdistelmä kaverin tyrmäämiseen
Kick the Buddy მძაფრსიუჟეტიანი wjkj
Paraspeliminkäoonladannu
Aika tylsä ja verinen vähän niinku sawit mut paljon tylsempi
hauska
Hyvä peli, mutta poisti kaiken mikä mulla oli yhes vaihees ja jouduin aloittaa alusta
Hirveen huono
Pidän todella tästä pelistä on hyvä ja hauska, kun aloitin pelin, ajattelin, että pelit eivät ole kiinnostavia, mutta ovat hyviä, kiitos kiitos.
Kick the Buddy پرتحرک eep
Pikkasevoisollaparempi
OMG Vihaan tätä peliä niin paljon, että välillä tekee mieli oksentaa 🤢🤮. Mikset voi ottaa pois flipinin lisäyksiä. Se ärsyttää minua niin paljon, että haluan tappaa Kick The Buddyn luojan. JOTEN PLS OTA AAAAAAAAADDDDDDDDDDDSSSSSSSSSS JUMALAN HENKIIN!! !!!!!
Mainokset vain mainoksia. Minun ei tarvitse sanoa muuta. Pelkkä mainossovellus. Kun avaan nauhan, mainoksia. Joka kerta kun haluan/täytyy hankkia uusi ase ja avata nauha, tulee mainoksia. Haluatko avata laatikon voitettuasi kaverin, sinun on katsottava mainos. Mainokset vain mainoksia, kehittäjät saavat luultavasti tuhansia pois tästä pelistä. Ja jos saat palkinnon päivittäin ja haluat päivittäisen lahjan huomiselle nyt. Sitten sinun on katsottava lisäystä, myös mainoksia ponnahtaa esiin tyhjästä.
Mainoksia 2 sekunnin välein. Lisäksi, miksi veloittaa 40 dollaria kuukaudessa vain yhden pelin tilauksesta? Maksan 32 dollaria kuukaudessa YouTube Premiumista (eli YouTube Musicin yhden tilauksen hintaan 15 dollaria kuukaudessa) sekä Xbox Gold Game Passini 16 dollarilla kuukaudessa, josta voin kirjaimellisesti ladata satoja pelejä Play Passilla. yksi alhainen hinta kuukaudessa. Tämä peli ei ole sen arvoinen, saan enemmän vastinetta rahoilleni YouTube- ja Xbox-tilauksistani kuin mitä tekisin antamalla tälle pelille rahaa
Kick The Buddy Game New Tab
Hyvää ja hauskaa
Pääset sisään
Tykkään pelata kick the buddy -peliä, antaisin sille 5/5 tähteä, jos voisit maksaa kerran elinikäisestä timanttijäsenaluksesta ja ehkä tehdä hyviä aseita halvalla ja ainakin tehdä sen, jossa voit saada 5 kultaa joka päivä, niin antaisin 5 tähteä
Tämä on kamalaa. Mainoksia on aivan liikaa. Joka kerta, kun yritän avata valikon ostaakseni lisää tavaraa, näkyviin tulee mainos ja vihaan sitä. Peli itsessään on todella hyvä, mutta mainokset tuhosivat pelin. Tälle pitäisi tehdä jotain, koska en usko, että ihmiset katsovat mainoksia joka kerta yrittäessään avata valikkoa tai edes tekemättä mitään. Ja en todellakaan pidä tästä ominaisuudesta. Miksi minun pitää laittaa wifi päälle ostaakseni tavaraa? Koska laitan WiFin, mainokset näkyvät. Todella kamalaa.
hyvä
Hyvä ku voi käyttää kaiken aseita ja semmosia
Ihan ok ärsyttää ihan tosi paljon kun avaa valikon ja tulee heti mainos m. Sen vois muuttaa??