(iOS) Heroes Charge låse op for guld
Feb 9, 2022 4:13:24 GMT -6
Post by terreadingracap on Feb 9, 2022 4:13:24 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Charge ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Charge IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op for guld ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Charge 2022 version ▞▞▞
Der er mange fejl og fejl, men teknisk support besvarer ikke engang applikationer
Det er ok
英雄無畏 Heroes Charge 角色扮演 heix
Jeg gav dette spil 2 stjerner, fordi når jeg nogensinde spiller spillet, selv med fremragende Wi-Fi, står der, at der er nogle problemer i min ende, men det er slet ikke sandt, det er derfor, jeg gav 2 stjerner, og det er en god grund til at give 2 stjerner. Der er også meget forvirring. Jeg er færdig, og jeg anbefaler ikke at installere dette spil.
Flot
Meget sjovt spil. Let at lære. Fantastisk tid, uanset om du bruger eller ej.
Vanedannende
Sjovt spil! Jeg anbefaler det stærkt! eneste fejl er hvor dyrt det er. helt sikkert betale for at spille spil, hvis du vil komme nogen vegne.
Ikke hvad der blev annonceret.
Ja
Spil stadig sjovt, hvis du kan leve med alle fejlene. De fortsætter med at opdatere, når der ikke er brug for nogen, bare for at tilføje ting, der kan købes. I hvilket nedbrud spillet af og til.
Bug, lag og crasher også meget
Heroes Charge Hry na hrdiny obj
Jeg har også spillet dette spil i omkring fire eller fem år, og nu fortæller det mig, at login faldt, det vil ikke indlæses. Jeg er niveau 100, og jeg har brugt meget tid på dette spil, jeg er 108 eller 115, den anden mennesker, men nu lader den mig ikke engang logge ind i spillet
Det kan ikke spille på min telefon, det kunne jeg ville give det fem stjerner
DETTE SPIL ER EN FIDEL!!!!! Jeg downloadede spillet gennem Tapjoy for at få en belønning, betalte $10 for at købe en skins-pakke for at kunne opgradere mine skins, og de nægter at give mig min belønning.
Bliver ved med at fryse under spil og får ingen løsninger fra kundeservice
Begyndte for nylig at spille, og det virker fedt, men der er et stort problem: lydeffekterne er ALT for høje! Gør dem venligst betydeligt mere støjsvage! Det er næsten ikke til at holde ud at spille med høretelefoner og jeg overvejer at forlade spillet, hvis det ikke bliver mere stille.
Kan ikke spille spil. Det bliver ved med at fryse. Ret det eller slet det. Stop med at spilde vores tid med affald.
Det er i høj grad en løn at spille spil, udviklerne skal ikke teste, før de ruller ud, og kundeservicen er forfærdelig. Og jeg ved, at de vil kommentere under dette, at afgiften er for spillere, der ikke har så meget tid til at komme hurtigt op i niveau. Og jeg ved, at de vil sige, at jeg skal rapportere mine problemer for at få dem løst. Bortset fra det, hvis du har wifi tilgængelig, er det en ok måde at fordrive tiden på.
Afspil de første 3 skærmbilleder af kampagnen, og slet derefter. Det er grænsen for fornøjelse uden at bruge $99,99. Grådig!
Mit spil genopretter forbindelsen til Google Play. Gør dette flere gange i træk non-stop. Jeg kan tilsyneladende ikke løse det ved at tømme min sag eller endda genindlæse spillet. Jeg er nødt til at lukke spillet ned og genindlæse det mindst et dusin gange om dagen. Har kigget på nettet efter løsninger og gjort alt hvad jeg kan se, men ingen af dem ser ud til at virke. Så kommer der en besked op nede forneden om, at Google Play har forbindelsesproblemer, og at spillet går ned, hvor jeg er nødt til at lukke det ud. Rådgiv venligst.
Endnu et p2w-spil, der tvinger dig til at købe bare for at komme længere. Er der et spil, vi kan spille uden at blive tvunget til at købe ting. Og lad mig ikke komme i gang med Farmville 2-livet på landet, vær advaret om, at du ikke kommer længere i det spil uden at købe nøgler.
Da jeg kom til spillet, smed det mig ud, så reparer dette spil hurtigst muligt
Elsker spillet, og alt ved det har spillet i omkring 2 år, måske mere nu. Den eneste dårlige ting er, at når du skifter telefoner (hvilket jeg gør ofte! Meget klodset), får det dig til at gennemgå tutorialen igen, hvilket jeg lige har gjort for umtendende gang, og det fik mig næsten til ikke at ville spille mere. Alt i alt lav venligst en hurtig login-mulighed for eksisterende spillere.
Kedeligt gameplay. Ikke min slags spil. Klik og se.
Jeg nyder at bygge mine helte og bekæmpe dem. Der ser ud til at være en masse søgen, som jeg godt kan lide at udføre. Det problem, jeg har, er, at det bliver ved med at låse op eller sparke mig af.
Heroes Charge ایفای نقش vbcv
Elsker spillet, men det er for langsomt med at indlæse. Venligst devolopere ordne dette problem, da jeg elsker dette spil, kontakt mig venligst igen
Godt spil, men det bliver ved med at hænge. Ret det venligst, og jeg vil give dig 5 stjerner.
Spillet er fint, men dette er problemet, hvorfor i alverden er hver karakter kvindelig, det er virkelig irriterende, jeg spillede de første par niveauer, og efter at jeg låste min fjerde karakter op, var det stadig en pige. Det er virkelig irriterende.
Skins for Minecraft PE Инструменты kdxb
Det ville være rart, hvis du også kunne lave den på dansk
Fedt nok
Jeg har spillet dette spil i over 5 år, og det er nået til det punkt, at det er et stort digitalt kasseapparat, hvis du vil konkurrere, det er meget trist, det er ikke for ældre mennesker, det er bestemt for de unge efter al denne tid Jeg vil endelig afinstallere det, det har mistet mig fuldstændigt.
Jeg kan godt lide dette spil, fordi hun testede min hjerne for at være mere affektiv😀😀.Men jeg gav ikke 5 stjerner, for jeg gav det aldrig for noget spil. Det giver mig bare lyst til at spille det med én visning😊😊
Dette spil er fantastisk, men jeg synes, de burde være flere begivenheder, så du kan spille mere
Underholdende freemium-spil, men med sindssygt høje priser. For at låse op for den specielle helt, de reklamerer for i øjeblikket, vil de have, at du betaler $100, men det er "nedsat" fra $3192!
Intet nyt. Meget lig mange andre spil som dette.
Hej, genindlæsning sidder fast
Betal 2 Vind. Spillet er en non-stop grind, og hvis du vil konkurrere med andre ud over niveau 60+, skal du lægge rigtige penge ind. Simpel som. Udviklerne bruger også skumle falske reklame-taktik. Foretag et dyrt køb i spillet ved at bruge ædelstene til at låse op for et karakterskin OG en færdighed (som bogstaveligt annonceret), kun for at finde ud af, at færdigheden SLET ikke er låst op - du skal bruge skindet i rang 10 for at få det, hvilket du gættede rigtigt , kræver en fænomenal grind eller rigtige penge. Ulækre løgnere!
Opdateringer er ofte en katastrofe, der tydeligvis ikke er testet tilstrækkeligt. Godt strategispil, men kræver meget tid, efterhånden som spillet skrider frem. Kan spilles gratis, men du skal bruge penge for at vokse. Den første puslespildel af spillet er interessant, men irrelevant for hovedspillet.
En af de mest frustrerende oplevelser i mit liv
fantastisk spil at fordrive tiden
Dette spil har brug for et opdateret spil, der kun fungerer på wifi-netværk og ikke på mobildatanetværk
Heroes Charge Rollimängud nwi
Det er meget tungt at betale for at vinde. Udviklere fortsætter med at øge omkostningerne ved at spille, mens de sænker evnen til at konkurrere uden at investere. Omkostningerne ved at have den gennemsnitlige spilleoplevelse er steget betydeligt i løbet af det seneste år fra omkring $10 pr. måned til langt over $30. Overvej dette, når du installerer denne app, og også når du køber.
Fedt spil
Elsker det, men jeg ville ønske det var lidt sværere
Mange tak for at reparere spillet, endelig har vi ingen fejl tak fordi du lyttede 🤗
sjovt spil